« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad.

5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu Przemyskiego w okresie od ostatniej sesji oraz dyskusja.

6. Przedstawienie Raportu o stanie Powiatu Przemyskiego za 2024 rok.

7. Debata nad Raportem o stanie Powiatu Przemyskiego za 2024 rok:

a) głosy radnych,

b) głosy mieszkańców.

9. Przedstawienie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Powiatu Przemyskiego za 2024 rok.

10. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Przemyskiego.

12. Przedstawienie informacji o stanie mienia Powiatu Przemyskiego /dane zawarte są w sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Przemyskiego - pkt. 9./

13. Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Powiatu Przemyskiego za 2024 rok.

14. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Zarządu Powiatu Przemyskiego.

15. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium dla Zarządu Powiatu Przemyskiego.

16. Dyskusja.

22. Podjęcie uchwały Rady Powiatu Przemyskiego w sprawie zaciągnięcia zobowiązań o wartości przekraczającej granicę ustaloną w budżecie na 2025 rok na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2105R w m. Orły” – dokumentacja projektowa.

23. Podjęcie uchwały Rady Powiatu Przemyskiego w sprawie zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub do gminnych ewidencji zabytków.

25. Wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.

26. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej